Friday, July 6, 2007

Challenging arrival to New Orleans

New Orleans, LA

Són les 4.20 a.m. Tothom dorm i jo estic desvetllada. Sóc a les fosques asseguda a la moqueta d'un Holiday Inn prop del French Quarter, a New Orleans. Probablement, estic desperta perquè sóc l'energúmen que dorm més durant els trajectes en cotxe i perquè el primer contacte amb New Orleans ha estat una mica estressant.

Hem arribat cap a les 12.30a.m-1 a.m a New Orleans (NO) després d'un llarg dia al cotxe parant a tots els possibles naixements del blues. Creieu-me que n'hi ha tants com llegendes es puguin trobar als llibres. Camps de cotó, estacions de tren... per triar i remenar.

Un cop a NO, hem intentat arribar a l'hotel. Això que en un principi pot semblar fàcil es pot arribar a complicar bastant quan hi ha un festival de Hip-Hop anomenat "Essence Festivel" a la ciutat. Tots els carrers del French Quarter estaven tallats i tots els policies ens enviaven lluny, molt lluny del nostre hotel. Finalment, i encara no sé com, cap a les 2 hem arribat a l'hotel.

Salvats per tots! Llitet i demà serà un altre dia. DONCS, NO. Es veu que tot i haver trucat a la tarda per confirmar la nostra arribada cap al tard, la nostra habitació de $150/nit havia estat ocupada. Per què? Aquesta és una pregunta impossible de respondre encara a hores d'ara.

Una hora després, 5 trucades a diferents hotels i la pèrdua total de paciència ens han enviat a un altre hotel perquè degut al festival no tenen més habitacions. De moment, tenim habitació per avui (tot i que jo no l'estic aprofitant gaire). Demà... qui sap! Ens trucaran per aclarir la situació i decidir quin serà el nostre hotel definitiu.

Tots dormen com a lirons després de tot un dia al cotxe. I això és el que té un "road trip", que està ple de sorpreses pel camí.

mmm encara estic desvetllada, em sembla que aniré a fer un volt per l'hotel.

Seguirem informant.

pomets

1 comment:

Papas said...

hola nena! intentem seguir com podem el vostre viatge, i dic com podem perque salvan un dia a N.O. que hem trovat un comentari teu en català la resta tot esta`en anglés.Malgrat aixó si que alguna coseta anem pescant de les vostres cuites.
Vaig intentar telefonearte dies enrera sense exit, espero que aviat sigui posible i m`expliques moltes coses. Molts petonets per a tots i a seguir disfrutan. T`anyorem molt i molt....bonica!

papas.